martes, 13 de septiembre de 2022

Presentación


    Benvido!

 Chamome Brais García, é este e o meu blog. Son un rapaz de 20 anos, nacido en Santiago de Compostela. Este ano estou estudando o ciclo superior de ensinanza e animación sociodeportiva. Decanteime por este ciclo xa que desde que teño uso de razón os deportes son a miña vida, e ademais, tamén estudei un ciclo medio relacionado cos deportes. Práctico fútbol desde os 4 anos. Ao principio, comecei xogando fútbol sala, despois tamén realizaba fútbol, pero ao final entre estes dous decateime polo fútbol hasta o día de hoxe. Este tamén e outro dos motivos polos que me matriculei neste ciclo, que casi só me centrei nun deporte, o fútbol,  e gustariame coñecer máis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Motivación y Autoconfianza

                        - Dentro de la autoconfianza existen fundamentalmente 3 tipos:         Autoconfianza óptima, baja autoconfianza y ex...